Mgr. Lucie VÁCHOVÁ, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585635209

Katedra psychologie a patopsychologie

Pedagogická fakulta

Žižkovo nám. 5

4.26

Odborný asistent

Konzultační hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
4.26 Mateřská dovolená

Funkce a členství v akademických a dalších orgánech UP i mimo ni:

  • Člen AS fakulty (10. 11. 2011 – 10. 11. 2014)
  • Člen AS fakulty (8. 5. 2020 – 5. 5. 2023)
VYBRANÉ PUBLIKACE
Křeménková L., Novotný JS., Marešová HM. Teoretická východiska pro tvorbu modelu potenciálu podnikatelských kompetencí. Lifelong Learning - celoživotní vzdělávání. 2017. (ČLÁNEK)
Novotný JS., Křeménková L. The relationship between resilience and academic performance at youth placed at risk. Československá psychologie. 2016. (ČLÁNEK)
Veselský P., Váchová L., Plevová I., Pugnerová M., Liu H. Length of work experience and educational stage as elevating factors of work-related stress among Czech teachers. Beyond the limits. Developing Entrepreneurship via Creativity in Schools. 2022. (PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU)
Plevová I., Křeménková L. A Qualitative Analysis of the Attitudes to the Migration Crisis. In Bekirogullari Z. (Eds.) The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS. 2017. (PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU)
ČLÁNEK
Váchová L., Dostálová Sedláková E., Kvintová J. Academic Self-efficacy as a Precondition for Critical Thinking in University Students. Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi. 2023.
Kvintová J., Váchová L., Cuberek R., Petrová J., Stuchlíková I., Dobešová Cakirpaloglu S., Pugnerová M., Balátová K., Lemrová S., Vítečková M., Plevová I. Preschoolers’ Attitudes, School Motivation, and Executive functions in the Context of Various Types of Kindergarten. Frontiers in Psychology. 2022.
Křeménková L., Plevová I., Pugnerová M., Sedláková E. Information and Communication Technology and Critical Thinking in University Students. World Journal on Educational Technology: Current Issues. 2021.
Křeménková L., Novotný JS., Kvintová J. Two Waves of COVID-19 in University Setting: Mental Health and Underlying Risk Factors. Frontiers in Psychology. 2021.
Renbarger RL., Padget NR., Cowden RG., Křeménková L. Culturally Relevant Resilience: A Psychometric Meta‐Analysis of the Child and Youth Resilience Measure (CYRM). JOURNAL OF RESEARCH ON ADOLESCENCE. 2020.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Kvintová J., Váchová L., Bucharová M., Pugnerová M., Plevová I., Novotný JS., Cuberek R. Preschoolers' home learning activities in relation to different types of kindergartens. EDULEARN23 Proceedings. 2023.
Petrová J., Fasnerová M., Kvintová J., Váchová L. Adaptation Process of Pupils after Starting Primary School. EDULEARN22 Proceedings. 2022.
Plevová I., Váchová L., Pugnerová M., Kavková V., Dobešová Cakirpaloglu S., Kvintová J., Kvapilová B. Burnout Syndrome and Stress Management of Teachers. ICERI2022 Proceedings. 2022.
Dobešová Cakirpaloglu S., Kvapilová B., Pugnerová M., Plevová I., Váchová L., Vévodová Š. Personality Traits of Workplace Bullying Victims. EDULEARN22 Proceedings. 2022.
Váchová L., Kvintová J., Novotný JS., Cuberek R., Petrová J. Selected Family Characteristics in Relation to the Choice of the Child's Preschool Education. EDULEARN22 Proceedings. 2022.
Pugnerová M., Plevová I., Váchová L., Dobešová Cakirpaloglu S., Kvintová J., Dočkalová J. The Experience of Mobbing and the Negative Impact on the Perceived Personal Discomfort in Primary School Teachers. ICERI2022 Proceedings. 2022.
Křeménková L., Dobešová Cakirpaloglu S., Kvintová J., Zouharová M. The Relationship between Personality Traits and Anxiousness. In Bekirogullari Z., Minas M., Thambusamy R. (Eds.) The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS. 2019.
Pugnerová M., Křeménková L., Plevová I. Academic Achievement among University Students in the Context of Organizational and Social Aspects of Study. In Titrek O. (Eds.) ICLEL 18 Conference Proceeding Book. 2018.
Plevová I., Křeménková L., Pugnerová M. Social Competences of University Students in Relation to Personality Characteristics and Forms of Study. In Chova LG. (Eds.) ICERI2018 Proceedings. 2018.
KNIHA - CELEK
Pugnerová M., Plevová I., Kvintová J., Křeménková L., Lemrová S., Dobešová Cakirpaloglu S. Psychologie pro studenty pedagogických oborů. 2019.
ZPRÁVA
Kopecký K., Szotkowski R., Voráč D., Kvintová J., Křeménková L. Děti a kult krásy v online světě (výzkum). 2022.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)