Vážení absolventi, gratulujeme!

Po letech úsilí a píle jste dospěli do okamžiku, kdy Vám budou slavnostně předány Vaše diplomy. Prosím věnujte pozornost níže uvedeným pokynům týkajícím se Vašeho promočního aktu.

Slavnostní bakalářské a magisterské promoce proběhnou podle schváleného Harmonogramu akademického roku PdF UP v Olomouci ve dnech 6. 10. 2025 – 9. 10. 2025 v Auditoriu Pedagogické fakulty UP v Olomouci, Žižkovo nám. 5, Olomouc (přízemí).

Slavnostní promoční akty jsou plánovány dle následujících harmonogramů:


Pokyny k promocím 2025

  • Absolventi se dostaví minimálně 30 minut před termínem konání slavnostního promočního aktu do učebny N14 (2. nadzemní podlaží v nové části budovy Pedagogické fakulty, Žižkovo nám. 5).
  • Absolventi jsou při slavnostním promočním aktu promováni v talárech, které budou po dobu promočního aktu absolventům zapůjčeny Pedagogickou fakultou.
  • Počet míst v auditoriu pro hosty není omezen.
  • Nově budete mít možnost stáhnout si reprezentativní balíček fotografií z každého termínu promocí! Fotografie pro Vás zajistí tým oddělení komunikace pedagogické fakulty (zároveň je stále možnost objednat si placené fotografie u fotografa pana Kraváčka). Odkazy na úložiště s fotografiemi naleznete na tomto webu.
  • Chcete mít na tuto slavnostní událost i na celé studium i jinou památku než fotografie? V šatně si můžete vyzvednout absolventský balíček s tričkem a dárkovými předměty. K vyzvednutí Vám stačí jen poukázka, kterou obdržíte u vstupu.
  • Absolventi, kteří se nezúčastní slavnostního promočního aktu, nahlásí tuto skutečnost své studijní referentce a dohodnou si termín osobního předání VŠ diplomu na studijním oddělení. V tomto případě se nehradí administrativní poplatek – viz níže.

Přístup do budovy v době promocí

S ohledem na probíhající rekonstrukci budovy Pedagogické fakulty, ve které budou probíhat slavnostní promoce, jsou upraveny možnosti vstupu do budovy.

Není možné využít hlavní vchod z Žižkova náměstí, vstup nově probíhá branou z ulice 17. listopadu, následně se přes vnitroblok dostanete ke vstupu do budovy. Na přiloženém plánku se jedná o vstupy č. 1 (brána - viz foto) a č. 3 (vstup do budovy). Promoce probíhají v Auditoriu (velké aule) v 1. nadzemním podlaží. V případě potřeby je možné využít výtah. Absolventi se shromáždí v místnosti N14 ve 2. nadzemním podlaží.

Rovněž je možné využít vchod branou č. 2 z ulice Jiřího z Poděbrad, následně pak vstup do budovy č. 4.

Pro snazší orientaci k místu můžete využít odkazy na Mapy.com nebo Google maps.

Bližší informace o probíhající rekonstrukci si můžete prohlédnout zde.

Administrativní poplatek

Za úkony spojené s organizací promocí byl stanoven poplatek ve výši 700 Kč.

Úhradu je nutné provést elektronicky, a to buď převodem z běžného účtu, nebo prostřednictvím QR platby. 

Doklad o zaplacení poplatku předložíte v den konání promoce.


Převod z běžného účtu

Číslo účtu:  19-1096330227
Kód banky:  0100
Variabilní symbol: 99414441
Částka: 700,- Kč

Do zprávy pro příjemce při platbě vždy uvádějte jméno promujícího (absolventa).


QR platba 

Do zprávy pro příjemce při platbě prosím doplňte jméno promujícího (absolventa).

vygenerováno prostřednictvím nástroje https://qr-platba.cz/

 

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)