RNDr. Martin JÁČ, Ph.D.
Telefon:
585635183
WWW:
Pracoviště:
Katedra biologie
Org. jednotka:
Pedagogická fakulta
Adresa:
Purkrabská 2, 4
Místnost:
3.25
Pracovní zařazení:
odborný asistent
VYBRANÉ PUBLIKACE
Jurek M., Frajer J., Fiedor D., Brhelová J., Hercik J., Jáč M., Lehnert M.
Knowledge of global climate change among Czech students and its influence on their beliefs in the efficacy of mitigation action.
Environmental Education Research.
2022.
(ČLÁNEK)
Kroufek R., Jáč M., Janštová V., Pražáková M., Čiháková K.
Výzkum v didaktice biologie, geologie a environmentální výchovy v České republice v letech 2008–2018.
Scientia in educatione.
2020.
(ČLÁNEK)
Jáč M., Kopecká J., Morris M., Vránová O.
Didaktické kazuistiky výuky přírodopisu a biologie.
In Chocholoušková Z., Pavlasová L. (Eds.)
2019.
(KNIHA - CELEK)
Píšová M., Husák J., Jáč M.
Možnosti využití didaktické on-line hry Pozor, povodeň! ke kognitivní aktivizaci žáků ve výuce zeměpisu.
Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách.
2022.
(KAPITOLA V KNIZE)
Horniaková M., Jáč M.
Využití přírodovědného experimentu pro (re)konstrukci žákovských poznatků o osmotických jevech v buňce.
In . (Eds.)
Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách.
2022.
(KAPITOLA V KNIZE)
ČLÁNEK
Jáč M.
Stavba kostry obratlovců: pozorování a porovnávání ve výuce přírodopisu.
Komenský.
2016.
Janštová V., Jáč M., Dvořáková RM.
Faktory motivující žáky středních škol k zájmu o obor biologie a účasti v předmětových soutěžích s biologickou tematikou.
e-Pedagogium (print).
2015.
Janštová V., Jáč M.
Výuka molekulární biologie na gymnáziích: analýza současného stavu a možnosti její podpory.
Scientia in educatione.
2015.
Janštová V., Jáč M.
Modelování ve výuce biologie (1) (aneb jak žákům přiblížit některé biologické jevy).
Biologie - Chemie - Zeměpis.
2014.
Janštová V., Jáč M.
Modelování ve výuce biologie (2) (aneb jak žákům přiblížit některé biologické jevy).
Biologie - Chemie - Zeměpis.
2014.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Janštová V., Jáč M., Dvořáková RM.
Identifying the Factors That Motivate Pupils Toward Science Competitions.
Proceedings of ESERA 2015.
2016.
Jáč M., Janštová V.
Strategies for Teaching Molecular Biology at Grammar School Level: from Theory to Laboratory Practice.
New Perspective in Science Education. Conference Proceedings.
2015.
KAPITOLA V KNIZE
Jáč M.
Pozorování a porovnávání ve výuce přírodopisu.
In Hník O., Švec V. (Eds.)
Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání.
2017.
Jáč M.
Proteosyntéza eukaryot: hledání cesty od znalosti pojmů k hlubšímu porozumění buněčným procesům ve výuce biologie.
In Hník O., Švec V. (Eds.)
Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání.
2017.
ABSTRAKT
Horniaková M., Jáč M.
What can we find out in school textbooks about current biotechnology?
Project-based and other student-activation strategies and issues in science education XXI. Book of abstracts.
2023.
Jáč M.
Prolegomena ke komplexnímu pojetí didaktiky biologie: propojení didaktické teorie, empirického výzkumu a školní praxe.
Trendy v didaktice biologie 2022 - sborník abstraktů.
2022.
Jáč M.
Výzkum v didaktice biologie pohledem Pasteurova kvadrantu.
Trendy v didaktice biologie. Sborník abstraktů.
2020.
Jáč M.
Co nám říkají didaktické kazuistiky o školní výuce biologie?
Trendy v didaktice biologie. Sborník abstraktů.
2018.
Jáč M.
Didaktické kazuistiky výuky biologie.
DidSci PLUS. Research in Didactics of Science PLUS. Abstracts of Presentations.
2018.
Janštová V., Jáč M., Dvořáková RM.
Analýza faktorů motivujících žáky středních škol k účasti v Biologické olympiádě.
Trendy v didaktice biologie. Sborník abstraktů.
2016.
Janštová V., Jáč M., Dvořáková R.
Faktory ovlivňující motivaci řešitelů celostátního kola Biologické olympiády k účasti v soutěži.
Pedagogický výzkum spojnice mezi teorií a praxí. Sborník anotací.
2014.
Jáč M.
Hodnocení mikroskopických dovedností žáků 2. stupně základních škol a nižšího stupně víceletých gymnázií - informace o připravovaném výzkumném šetření.
Pedagogický výzkum mezi teorií a praxí. Sborník anotací.
2014.
Tomášková K., Jáč M.
Implementace badatelsky orientovaného vyučování do výuky přírodopisu na základní škole - případová studie.
Trendy v didaktice biologie. Sborník abstraktů.
2014.
Janštová V., Jáč M.
Možnosti výuky molekulární biologie na fakultách vzdělávajících učitele a gymnáziích.
Trendy v didaktice bioogie. Sborník abstraktů.
2014.
Jáč M.
Pasteurův kvadrant: implikace pro výzkum v didaktice biologie.
Trendy v didaktice biologie. Sborník abstraktů.
2014.
Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.