Mgr. Ivan ČIPKÁR, Ph.D.

Zástupný obrázek
Kontaktní údaje

585635954

Ústav cizích jazyků

Pedagogická fakulta

Žižkovo nám. 5

5.87

odborný asistent

Ivan Čipkár vystudoval doktorský program v anglické a americké literatuře na filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci v roce 2018. Jeho disertační práce se zabývá kognitivními literárními univerzáliemi, čtenářskou odezvou a díly Neila Gaimana v kontextu post-postmodernismu. V současné době se zajímá o filozofickou kritiku sémantického externalismu v americké analytické tradici. Učí kurzy americké literatury pro bakalářský stupeň.

Konzultační hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
středa 13:00–14:00 5.87
VYBRANÉ PUBLIKACE
Woock EA., Čipkár I. History in Comics: Choice and Ethics. 2022. (KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ)
ČLÁNEK
Čipkár I. Aesthetic Universals in Neil Gaiman’s Post-Postmodern Mythmaking. Prague Journal of English Studies. 2019.
Čipkár I. Enjoy Your Trials: Emotions of Reader-response in Neil Gaiman’s “Troll Bridge”. PsyArt Journal-Online Journal for the Psychological Study of the Arts. 2019.
Čipkár I. The Cognitive Model of the Vampire and Its Accommodation in the Twentieth Century. Moravian Journal of Literature and Film. 2014.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Woock EA., Čipkár I. History in Comics: Writing Workshop. 2023.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)