Studijní oddělení
Adresa
Studijní oddělení PdF UP
Žižkovo náměstí 5
779 00 Olomouc
Úřední hodiny
Úřední hodiny studijního oddělení od 11. 10. 2021
Pondělí | 13.00 – 15.00 | |||
Úterý | 09:00 – 11:00 | |||
Středa | 09:00 – 11:00 | 13.00 – 15.00 | ||
Čtvrtek | zavřeno | |||
Pátek | 09:00 – 12:00 |
- Student je povinen před vstupem do kanceláře studijního oddělení provést dezinfekci rukou a zakrýt si ústa i nos respirátorem.
- Student je povinen pro úřední komunikaci související se zajišťováním studijní agendy používat výhradně e-mailovou adresu UP (školní e-mail), která je mu vygenerována po jeho zápisu do studia.
- Všechny žádosti (o přerušení studia, o individuální studijní plán, o uznání studijních povinností z předchozího studia, o uznanou dobu rodičovství, o zanechání studia apod.) je student povinen zasílat výhradně přes poštovní služby s originál podpisem, nebo doručit osobně na podatelnu fakulty, případně přes datovou schránku.
- Pro získání potvrzení o studiu je možné využít Portál UP, do něhož má student po přihlášení přístup. Potvrzení o studiu najdete pod dlaždicí ELF (Elektronické formuláře), kde pod záložkou Potvrzení o studiu – elektronická verze se po kliknutí na tlačítko Tisk vytvoří soubor ve formátu PDF.
- Pro potvrzení pro zdravotní pojišťovnu, správu sociálního zabezpečení, na dopravu je nutno se dostavit v úřední hodiny na studijní oddělení ke své studijní referentce (viz níže Kontakty).
Mimo úřední hodiny nebudou potvrzení verifikována.
Provoz studijního oddělení Pedagogické fakulty
v době promocí a hlavních prázdnin 2022
27. 6. 2022 – 1. 7. 2022 ZAVŘENO (promoce)
11. 7. 2022 – 22. 7. 2022 pondělí: 9.00 – 11.00
středa: 9.00 – 11.00
25. 7. 2022 – 7. 8. 2022 ZAVŘENO (fakulta je uzavřena)
8. 8. 2022 – 19. 8. 2022 pondělí: 9.00 – 11.00
středa 9.00 – 11.00
22. 8. 2022 – 26. 8. 2022 ZAVŘENO
(zápisy 1. ročníků)
29. 8. 2022 – 9. 9. 2022 pondělí: 9.00 – 11.00
středa 9.00 – 11.00
12. 9. 2022 – 16. 9. 2022 ZAVŘENO
(kontroly stud. povinností, náhradní zápis 1. ročníků)
Splnění studijních povinností za akademický rok 2021/2022
- Mezní termín pro splnění všech studijních povinností za akademický rok 2021/2022 je 5. září 2022.
- Po splnění studijních povinností studenti již nově neodevzdávají (nezasílají) Zápisový list – část A. Za závazné jsou považovány výsledky evidované v elektronickém systému Evidence studia (STAG), kde je student povinen si zkontrolovat jejich správnost. V případě nesrovnalostí se student obrátí na příslušného vyučujícího. Změny, ke kterým dojde po mezním termínu pro splnění studijních povinností, nebudou brány v potaz.
- Výuka pro akademický rok 2022/2023 pro prezenční studium bude zahájena 19. září 2022. Výuka pro kombinované studium bude zahájena 5. září 2022.
- Podrobný harmonogram akademického roku Pedagogické fakulty UP 2022/2023 je zveřejněn ZDE
- V případě vyčerpání kapacity předmětu je nutno požádat sekretářku příslušné katedry/ústavu o její navýšení. Studenti jsou rovněž povinni si zapsat nesplněné povinné předměty v následujícím akademickém roce (tzv. převedené předměty).
- Studenti absolventských ročníků si zapíší do STAGu v zimním semestru i předměty státních závěrečných zkoušek včetně obhajob kvalifikačních prací (pod zkratkou katedry/ústavu, na které si kvalifikační práci zadali).
- Upozornění:
Informace o provozu studijního oddělení Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci v době hlavních prázdnin jsou zveřejněny výše na této stránce.
Elektronická verze potvrzení o studiu
Elektronickou verzi POTVRZENÍ O STUDIU si může student vygenerovat sám na Portále UP, dlaždice ELF/Formuláře.
Informace viz Novinka pro studenty UP: elektronické potvrzení o studiu: Žurnál Online / Zpravodajství z UP (upol.cz).
Při korespondenci používejte, prosím, školní e-mail. V odpovědi ponechávejte původní text.
Formuláře a dokumenty ke stažení
- pro stažení klikněte ZDE (pouze pro studenty PdF – nutnost přihlášení, použijte doménu up\)
Průběžné informace studentům
- Zveřejnění výsledků obhajoby [*docx]
Harmonogram akademického roku
Prezenční a kombinované studium
- Harmonogram akademického roku 2021/2022 [*.pdf]
- Harmonogram akademického roku 2020/2021 [*.docx]
- Harmonogram akademického roku 2019/2020 [*.docx]
- Harmonogram akademického roku 2018/2019 [*.docx]
Informace pro studenty
Kontakty
Referát Bc. studijních programů – prezenční i kombinovaná forma
Mgr. Martina Fišerová
Mgr. Eva Švubová
Petra Špundová
Ing. Jiří Janošík
Referát Mgr. studijních programů – prezenční i kombinovaná forma
Pavlína Liendlová
Mgr. Marcela Vlčková
Mgr. Magda Řezníčková
Rigorózní řízení
Lucie Šrammová Nguyenová
- pro více informací klikněte ZDE
Doktorské studium - Ph. D.
Mgr. Jana Dostálová
Žižkovo nám. 5
místnost: 3.43
Úřední hodiny:
Středa: 9.00-11.00 a 13.00-14.00,
jinak dle domluvy
- pro více informací klikněte ZDE
Stipendia
Lucie Šrammová Nguyenová
Vyplácení stipendií studentům Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci se řídí platnými předpisy, zejména pak Stipendijním řádem Univerzity Palackého v Olomouci, resp. Rozhodnutím rektora UP „Stipendium v případech zvláštního zřetele hodných na UP v Olomouci v akademickém roce...“ a Stipendijním řádem Pedagogické fakulty [*.pdf] Univerzity Palackého v Olomouci.
Výplata stipendia probíhá prostřednictvím systému STAG, a to bezhotovostně, převodem na účet. Proto je potřeba, aby student ve STAGu vyplnil v rámci administrace svých osobních údajů číslo bankovního účtu.
Motivační stipendium
Podmínky pro motivační stipendium jsou vyhlašovány každoročně v období zahájení přijímacího řízení pro nadcházející akademický rok a jsou platné vždy pouze pro studenty, kteří své studium v tomto akademickém roce zahájili.