Personální a mzdové oddělení

Personální a mzdové oddělení fakulty spravuje příslušnou agendu zaměstnanců v pracovním poměru i pracovníků spolupracujících na dohody konané mimo pracovní poměr. Vyřizuje personální agendu spojenou s nástupy, změnami a výstupy zaměstnanců. Zajišťuje zákonem stanovenou komunikaci a hlášení k pracovněprávním vztahům správě sociálního zabezpečení, zdravotním pojišťovnám, úřadu práce, finančnímu úřadu a rovněž poskytuje součinnost exekučním úřadům při výkonu exekuce, popř. insolvenčnímu správci v případě insolvence. Oddělení spolupracuje při výběru nových zaměstnanců, organizuje a administrativně zajišťuje výběrová řízení, koordinuje BOZP na fakultě, eviduje pracovnělékařské prohlídky, provádí činnosti spojené s kontrolou a evidencí pracovní doby, čerpáním dovolené, hodnocením pracovníků. Dále zajišťuje výpočet mezd, kontrolu čerpání benefitů. Zpracovává roční zúčtování daně a evidenční listy důchodového pojištění. Do kompetencí tohoto oddělení spadá rovněž vyřizování formulářů potřebných pro vysílání zaměstnanců do zahraničí, jakož i zpracování podkladů potřebných pro vyřízení formuláře A1.

Kontakty

vedoucí personálního oddělení
Žižkovo nám. 5
místnost: 3.07

referentka personálního oddělení
Žižkovo nám. 5
místnost: 3.07

referentka personálního oddělení
Žižkovo nám. 5
místnost: 3.07

mzdová účetní
Žižkovo nám. 5
místnost: 3.19

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)