Mgr. Zuzana CIESLAROVÁ

Employee photo
Contact

+420585635411

Katedra společenských věd

Pedagogická fakulta

Žižkovo nám. 5

3.30

odborný asistent

ČLÁNEK
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Hubálek T., Číhalová M., Cieslarová Z. Critical Areas in the Teaching of Philosophy – their Causes and Options of Solution. EDULEARN22 Proceedings. 2022.
Cieslarová Z., Číhalová M., Hubálek T. Kritická místa pro didaktickou transformaci obsahu – výzva pro výuku filozofie na gymnáziích. Sborník příspěvků XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2022.
Hubálek T., Číhalová M., Cieslarová Z. Podpora dovedností žáků souvisejících s kritickým myšlením – výzva pro výuku filozofie na gymnáziích. Sborník příspěvků XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2022.
Cieslarová Z. Profesní příprava učitelů občanské výchovy a základů společenských věd se zaměřením na filozofii – východiska k výzkumu. Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI. Recenzovaný sborník příspěvků. 2021.
Cieslarová Z. Využití Husserlovy fenomenologie v dnešním světě a inspirace do výuky. In Hubálek T. (Eds.) Sborník z IX. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd. 2021.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)