Projekt Primární prevence duševních poruch u dětí v rané adolescenci má za cíl rozvíjet znalosti a kompetence dospívajících v období puberty v problematice duševního zdraví, schopnost identifikovat a zvládat náročné psychické stavy, které mohou vést k závažným duševním poruchám. Součástí koncepce je i vzdělávání pedagogů v dané problematice a vzdělávání mezi rodiči zapojených žáků.

Projekt je financován z fondů EHP 2014 – 2021 (Evropský hospodářský prostor) a státního rozpočtu České republiky. Doba řešení je 3 roky (2021 – 2024).

Souhrn:

Název projektu: Primární prevence duševních poruch u dětí v rané adolescenci

Reg. číslo: ZD-ZDOVA1-011

Financováno: EHP fondy 2014 – 2021 (Evropský hospodářský prostor) a státní rozpočet ČR

Doba řešení: 2021 – 2024

Kontaktní osoba:

doc. PhDr. Tomáš Čech, Ph.D. (projektový manažer), Pedagogická fakulta UP v Olomouci, Žižkovo nám. 5. 771 40 Olomouc, tel. +420 585 635 406, 777 193 574, e-mail: tomas.cech@upol.cz | www.upol.cz

Mgr. Dagmar Hájková (koordinátorka projektu SPR), Společnost Podané ruce, o.p.s., Centrum prevence v Brně, Dvořákova 13, 602 00 Brno, tel.: +420 775 436 653, e-mail: hajkova@podaneruce.cz | www.prevence.podaneruce.cz

Virtuální prezentace:

Web projektu: www.pdf.upol.cz/predup

FB: @PreDuP

Instagram: predup2021

Nahoru

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)