Mgr. Radka HÁJKOVÁ

Zástupný obrázek
Kontaktní údaje

585635205

Katedra psychologie a patopsychologie

Pedagogická fakulta

Žižkovo nám. 5

asistent

ČLÁNEK
Hájková R., Dočkalová J., Plevová I., Glaser L. Pozitivní podpora změny chování v prostředí školy. e-Pedagogium (online). 2023.
Dočkalová J., Kvintová J., Hájková R., Dobešová Cakirpaloglu S. The Profile of a Teaching Assistant in the Context of Personality Traits in the Olomouc Region. e-Pedagogium (online). 2023.
Hájková R., Glaser L., Podzemná J. Evaluace workshopu „Úvod do Positive Behavior Support“. Štúdie zo špeciálnej pedagogiky. 2022.
Dočkalová J., Hájková R., Kvintová J. Pilot Study Examining the Readiness of the Teaching Assistant. European Journal of Behavior Analysis. 2022.
Jeníčková L., Hájková R., Procházka R., Dominik T. Využití NCR v rámci intervence problémového chování u dítěte s poruchou autistického spektra. Štúdie zo špeciálnej pedagogiky. 2020.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Hájková R. „CATCH THEM BEING GOOD“ aneb využití PBS ve vzdělávání. In Radka H. (Eds.) Aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov. 2020.
Dobešová Cakirpaloglu S., Kvintová J., Lemrová S., Hájková R. Internet Addiction and Personality among College Students of Generation Y and Z. EDULEARN20 Proceedings. 2020.
Kvintová J., Dobešová Cakirpaloglu S., Hájková R. Relationship between Internet Addiction, Life Satisfaction and Anxiety in Pre-Service Teachers of Generation Z. EDULEARN20 Proceedings. 2020.
Dobešová Cakirpaloglu S., Kvintová J., Hájková R. Relationship between Internet Addiction and Self-Esteem with Anxiety in Pre-Service Teachers. ICERI2019 Proceedings. 2019.
Hájková R., Kolařík M. Homoparentalita z pohledu gay-lesbické komunity. In Kolařík M. (Eds.) Sborník příspěvků z XIII. národní konference o manželském, partnerském a rodinném poradenství: Partnerství a rodičovství - synergie a konkurence. 2016.
ABSTRAKT
Dočkalová J., Hájková R., Plevová I., Kvintová J. Analýza praktické připravenosti asistenta pedagoga v kontextu behaviorální analýzy. DOKOPY 2022, Zborník rozšířených abstraktov. 2022.
Hájková R. Rozvoj intraverbálů na základě funkční analýzy jazyka u chlapce s diagnózou porucha autistického spektra. Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU, Zborník rozšírených abstraktov. 2020.
Hájková R., Nábělková J. Applied Behavior Analysis as a New Inclusive Approach in the Czech Educational System. ICEDU 2019 Abstract Book. 2019.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Dočkalová J., Hájková R., Plevová I., Kvintová J. ANALÝZA PRAKTICKÉ PŘIPRAVENOSTI ASISTENTA PEDAGOGA V KONTEXTU BEHAVIORÁLNÍ ANALÝZY. 2022.
Dočkalová J., Hájková R., Kvintová J. Pilot study examining the readiness of the teaching assistant. 2022.
Jeníčková L., Hájková R., Glaser O., Procházka R. Praktické využití behaviorálních metod při zaškolování zaměstnanců. 2021.
Jeníčková L., Hájková R., Procházka R. Syndrom vyhoření u behaviorálních analytiků. 2021.
Jeníčková L., Hájková R., Procházka R. Jak dlouho je dobré čekat? Rychlost pracovního tempa u dětí s PAS. 2020.
Kolařík M., Hájková R. Homosexualita z pohledu homosexuálů. 2016.
SBORNÍK - CELEK
Dočkalová J., Hájková R., Plevová I., Kvintová J. Analýza praktické připravenosti asistenta pedagoga v kontextu behaviorální analýzy. 2022.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)