Mgr. Adéla ANTLOVÁ, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585635164

Ústav pedagogiky a sociálních studií

Pedagogická fakulta

Žižkovo nám. 5

1.20

Odborný asistent

VYBRANÉ PUBLIKACE
Antlová A., Chudý Š. An Error as a Positive Element in a Learning Process. 2017. (PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER)
ČLÁNEK
Antlová A., Chudý Š. Values as a Pedagogical Research Topic. e-Pedagogium (print). 2017.
Antlová A. Power and education. e-Pedagogium (print). 2015.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Antlová A., Chudý Š. An Error as a Positive Element in a Learning Process. In . (Eds.) GETL Conference Proceedings of 2017. 2017.
Antlová A., Chudý Š., Peng D. Teachers' Attitude Towards Errors. The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS. 2016.
Antlová A. Východiska pro realizaci výzkumu hodnotového systému jedince. Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XI. 2016.
Antlová A., Chudý Š. Hodnoty jako fenomén školní výchovy. Recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2015. 2015.
Chudý Š., Antlová A., Buchtová T., Kučerová L. The Importance of Values in the Constructivist Theory of Knowledge. Procedia - Social and Behavioral Sciences, International Conference EPC-TKS 2015. 2015.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Antlová A., Chudý Š., Peng D. Teachers´ Attitude Towards Errors. 2016.
ZÁVĚREČNÁ PRÁCE

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)