IGA_PdF_2022_005 - Digitální gramotnost ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ

Projekt reaguje na současný trend rozvoje digitální gramotnosti žáků ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ jako nedílné součásti efektivního fungování každého člena společnosti v běžném životě. Jedním z dílčích cílů řešeného projektu proto bylo vytvořit soubor vhodných námětů pro rozvoj digitální gramotnosti u žáků na 1. stupni ZŠ do hodin matematiky a ověřit je v pedagogické praxi. Vytvořené náměty byly zpracovány v PDF dokumentu, který je dostupný v odkazu níže.

Na řešení projektu se podíleli doc. PhDr. Radka Dofková, Ph.D., Mgr. Tomáš Talášek, Ph.D., Mgr. Jan Wossala, Ph.D. a studenti Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci – Mgr. Veronika Macháčková, Adéla Najdek, Pavlína Seidlová, Veronika Scheichenostová a Barbora Šebestová.

Soubor námětů do výuky matematiky s využitím digitálních technologií

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)