Oficiální úřední deska PdF UP je umístěna v 1. poschodí hlavní budovy fakulty na Žižkově náměstí v Olomouci.
Oznámení
Výběrová řízení a nabídky zaměstnání
Akreditované studijní programy
- Seznam akreditovaných studijních programů [*.doc] - zveřejněno 15. 9. 2020
- Seznam akreditovaných studijních programů [*.doc]
Studijní programy na PdF UP a katalog předmětů
Kompletní přehled studijních programů a jejich oborů akreditovaných na PdF UP Olomouc, včetně kódů, typu, formy a standardní doby studia, je zveřejněn ZDE.
Zpráva o přijímacím řízení za rok 2022/2023
- Zpráva o přijímacím řízení [*.docx]
- Ukázky přijímacích testů
- Test studijních předpokladů a oborové testy pro akademický rok 2022/2023
Předpisy registrované MŠMT ČR
Vnitřní předpisy a normy UP
Záměry PdF UP
Výroční zprávy PdF UP
Vnitřní předpisy PdF UP
- PdF-A-22/01 Jednací řád Vědecké rady PdF UP [*.pdf]
- PdF-A-19/01 Vnitřní předpis PdF UP k provedení Studijního a zkušebního řádu Univerzity Palackého v Olomouci [*.pdf]
- PdF-A-17/04 ÚZ02 Organizační řád PdF UP [*.pdf]
- PdF-A-17/03 ÚZ04 Statut Pedagogické fakulty UP [*.pdf]
- PdF-A-17/02 ÚZ01 Volební řád Akademického senátu PdF UP [*.docx]
- PdF-A-17/01 ÚZ01 Jednací řád Akademického senátu PdF UP [*.pdf]
Vnitřní normy PdF UP
2022
- PdF-B-22/18 Zadávání a schvalování témat bakalářských a magisterských prací v rámci IS STAG na PdF UP [*.pdf]
- PdF-B-22/17 Odměny a honoráře na PdF UP [*.pdf]
- PdF-B-22/16 Drobný hmotný majetek na PdF UP [*.pdf]
- PdF-B-22/15 Děkanské volno v roce 2023 [*.pdf]
- PdF-B-22/14 Hlášení škod a řešení škodních případů na PdF UP [*.pdf]
- Příloha č. 1 Záznam o škodě [*.docx]
- PdF-B-22/13 Statut soutěžní studentské konference PdF UP [*.pdf]
- PdF-B-22/12 Cena děkana PdF UP
- PdF-B-22/11 Pověření a rozsah pravomocí proděkanů PdF UP
- PdF-B-22/10 Doktorské stipendium na PdF UP
- PdF-B-22/09 ÚZ01 Rigorózní řízení na PdF UP
- PdF-B-22/09 N01 Rigorózní řízení na PdF UP
- PdF-B-22/08 Pravidla pro podávání a zpracování el. žádostí o uznání předmětů na PdF UP
- PdF-B-22/07 Právo uchazeče nahlédnout do spisu o přijímacím řízení 2022/23
- PdF-B-22/06 Harmonogram akademického roku 2022/2023
- PdF-B-22/05 Děkanské volno 2022
- PdF-B-22/04 Pravidla vjezdu, parkování a výjezdu jednostopých a dvoustopých vozidel v areálu hlavní budovy PdF UP
- PdF-B-22/03 Podmínky poskytnutí a čerpání tvůrčího volna na PdF UP
- PdF-B-22/02 Pravidla pro čerpání dovolené v roce 2022
- PdF-B-22/01 Úprava výše doktorského stipendia v akad.roce 2021/22
2021
- PdF-B-21/18 Hospodaření v režimu doplňkové činnosti na PdF UP
- Příloha č. 1 PdF-B-21/18 P Evidenční list zakázky
- Příloha č. 2 PdF-B-21/18 P Žádost o vystavení faktury DČ
- PdF-B-21/15 Stipendium J. L. Fischera 2021-2022
- PdF-B-21/14 Mimořádné stipendium DSP cizojazyčné programy 2021-22
- PdF-B-21/13 Mimořádné stipendium DSP 2021-22
- PdF-B-21/12 Provoz regeneračního střediska RELAX při PdF UP
- PdF-B-21/11 Pokyn ke stanovení úrovně nepřímých nákladů pro účely předkládání projektů
- PdF-B-21/09 Harmonogram akademického roku 2021_22 PdF UP
- PdF-B-21/04 Realizace platebních operací prostřednictvím platební karty PdF UP
- příloha č. 1 PdF-B-21/04 P Žádost o úhradu platební kartou [*.xlsx]
- PdF-B-21/02 Odměňování činností vykonávaných lektory CŽV
2020
2019
2018
- PdF-B-18/17 Stipendijní řád PdF UP [*.pdf]
- PdF-B-18/16 Pravidla tvorby označování verzování studijních plánů [*.pdf]
2017
- PdF-B-17/09 Státní závěrečné zkoušky na PdF UP [*.pdf]
- PdF-B-17/07 Vznik studijních opor v rámci ediční a projektové činnosti [*.pdf]
- PdF-B-17/06 Použití systému studijní agendy STAG [*.pdf]
- PdF-B-17/05 Realizace distanční formy studia [*.pdf]
- příloha č. 1 [*.pdf] MiniAware Help
- příloha č. 2 [*.pdf] Sada ikon
- příloha č. 3 [*.pdf] Použití systému Unifor studentem
- příloha č. 4 [*.pdf] Použití systému Unifor tutorem
- PdF-B-17/04 Použití distančních forem studia [*.pdf]
Směrnice děkana PdF UP
- S-5/2016 [*.pdf] Správa a aktualizace obsahu webových stránek v podmínkách PdF UP
- příloha č. 4 [*.docx] Formulář pro vložení aktuality na webové stránky
- S-4/2016 [*.pdf] Řád celoživotního vzdělávání PdF UP v Olomouci
- příloha č. 1 [*.docx] Čestné prohlášení
- příloha č. 2 [*.docx] Anotace
- S-3/2016 [*.pdf] Tvorba, evidence a archivace smluv na PdF UP v Olomouci
- 5S/2015 [*.pdf] Výše prospěchového stipendia
- 3S/2015 [*.doc] Statut Etické komise PdF UP pro oblast výzkumné činnosti
- 2S/2015 [*.pdf] Hodnocení vědeckého a jiného tvůrčího výkonu akademických a vědeckých pracovníků Pedagogické fakulty UP v Olomouci
- 5S/2008 [*.doc] Statut Ediční komise PdF UP - aktualizováno 19.11.2010
- příloha č. 1 [*.doc] Statutu Ediční komise PdF UP
- příloha č. 2 [*.doc] Statutu Ediční komise PdF UP
- příloha č. 3 [*.doc] Statutu Ediční komise PdF UP
- 7S/2010 [*.pdf] Realizace zahraničních studijních, výukových a monitorovacích a jiných pracovních mobilit akademických pracovníků v rámci PdF UP
Metodické pokyny děkana PdF UP
- M-2/2017 [*.pdf] Systém evidence účastníků CŽV
- M-2/2016 [*.pdf] Realizace a evidence smluvního výzkumu na PdF UP
- příloha č. 1 [*.docx] Formulář pro zpracování Souhrnné zprávy
- 1M/2016 [*.doc] Zásady a pravidla evidence komisí pro Státní závěrečné zkoušky na PdF UP Olomouc
- 1M/2008 [*.pdf] Provozní řád učeben Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci - novelizace 2016
- 1M/2014 [*.doc] Organizace paralelního studia na PdF UP
- 1M/2012 [*.doc] Metodický pokyn o kontrolním systému a provádění řídících kontrol projektů financovaných v rámci Operačních programů Evropské unie
- 3M/2011 [*.doc] Systém evidence účastníků celoživotního vzdělávání PdF UP v elektronické studijní agendě
Náhradní doručení
-
Hana DVOŘÁKOVÁ, osobní číslo D18369 doporučená zásilka č.j. UPOL – 2199/4900-2023 - PŠ (Zanechání studia) byla uložena na Studijním oddělení PdF UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc. Oznámení vyvěšeno dne 10. 1. 2023, oznámení bude sňato dne 24. 1. 2023.